torsdag, juni 01, 2006

Doven

Ja sådan forandre tingene sig hurtigt her ved mig. I dag har jeg bare overhovedet ingen overskud. Jeg er tung i hele kroppen og føler mig total mast. Jeg kan ikke tage mig sammen til noget. Det er vist godt jeg skal på arbejde i morgen og hele weekenden, så kan jeg da få noget andet at tænke på. Det er igrunden heller ikke fordi jeg tænker på hva der skal ske, min hjerne er i koma og tænker overhovedet ikke. Den har det sådan at når der ikke bliver forlangt noget af den går den i dvale, og kan ikke selvstændigt tage sig sammen til noget. Typisk tegn på homoner, i hvertfald for mig.

Det gik heldigvis hurtigere med at få taget sprøjten i går, jeg blev heller ikke blå denne gang, men jeg kan godt se stik mærket. Så jeg for igen en fin narkoman mave. Min kæreste driller mig for han mener også jeg ligner en narkoman når jeg sidder der og blander mine stoffer...

Ingen kommentarer: