mandag, juni 26, 2006

GRAVID!!!!!


Ja dette er min test fra i går morges. Jeg har hovedet ikke blødt. Så den er vist god nok. Det er en test jeg har købt på apoteket. I sidste forsøg hvor jeg havde nogle skygger kunne jeg intet få frem på denne typetest.

Jeg glæder mig meget til at få taget blodprøven i morgen og få det officelt at vide.

Jeg er ked af jeg ikke fik skrevet i går, men jeg ville altså have testen med på indlæget og det har været et større projekt. Det har nu taget 3 timer at få den til det.

Vi er begge meget glad og spændte og gik og smilede hele dagen i går. Jeg havde besluttet mig for at tage en test da det var mig dag 14 efter oplægningen, og fordi min kæreste var hjemme den dag. Streg nr 2 kom med det samme til syne. Og jeg lagde den ind foran kæresten, som med et stort smil sagde betyder det du er gravid... Vi besluttede at tage ind til mine forældre og dele nyheden med den. Det blev et kort besøg for mit ved kommende. For jeg skulle på arbejde, da jeg var færdig med det kørte jeg igen ind til mine forældre hvor vi grillede. Aften blev sluttet af med at hygge tv og slappe af.
Jeg tror ikke helt jeg har fattet det endnu, jo praktisk måske nok, men sådan i dybten nej overhovedet ikke.
Idag har jeg også været et smut på arbejde, men kun kort. Ellers er formiddagen gået med at snakke med forsikringen, husværten, ordne med håndværker, og så har jeg prøve at se om vi kunne få en ny fjern betjening til vores parabol modtager. Men den koster 300kr, det syntes jeg godt nok er dyrt!! Ja og ellers har jeg jo brugt tid på dette billed marerit. Men nu virker det også bare.

Som i nok kan høre meget praktisk tanken er ikke helt sunket ind endnu. Men jeg tror det hjælper i morgen...

6 kommentarer:

Signe og Jan sagde ...

Skønt!! Tillykke!!

MariaG sagde ...

Stort Tillykke CS!!

Som det også var tilfældet med mig er det ikke kvantitet men kvalitet, der gjorde udfaldet!! Jeg er så glad på dine vegne!!

Frøkenhat sagde ...

TILLYKKE! Hvor er det dejligt at høre om endnu en gryende graviditet i Blogland.

Mira sagde ...

Tillykke med det!!!

Majer sagde ...

Tillykke, tillykke. Endnu en hvor der ikke skulle så mange æg til. Det glæder jeg mig over, da jeg ikke er den helt store ægproducent selv ;-)

Held & Lykke med det!!

Solsikke sagde ...

Kæmpe stort tillykke! Hvor er det skønt at høre!

Stort knus,
Solsikke