onsdag, juni 14, 2006

stadig sygemeldt

Men det er nu mest fordi, jeg stadig ikke rigtig kan holde ud at gøre noget i mere end ½ til en hel time. Og derefter er jeg bundet til sofaen eller sengen i minimum den samme tid. Både i går morges og her til morgen er jeg mindre i cm om maven. Men nu ved jeg af erfaring at det kommer igen om aften og i sær om natten.
Jeg var i går til akupunktur, ved den nye. Jeg valgte ham igen mest af alt for at få et helt forløb ved den samme. Jeg har overhovedet ikke se samme nåle i ørene som jeg plejer og for heller ikke de samme nåle i kroppen som jeg plejer. Det ville jo være dumt hvis de to behandling gik ind og øde lage noget for hianden. Nå men han er nu meget sød, og meget meget forklarende. Det kan blive lidt for meget, men han taget alt meget seriøs, og virker professionel. Selv om han nogle gange snakker om energier og er lige ved at miste mig. Bla. fik jeg varme på mine tær, jeg ved godt hvorfor han mente det var godt. Men jeg er en person der lider meget af varme tær og så ligge i 28 graders varme ½time med en varme lampe på fødderne. Så kan den flytte nok så mange ioner for min skyld. Puhan kogte tær. Da jeg kom hjem fra akupunktur sov jeg 2½time. Da jeg vågnede igen var det eftermiddag og min mave var igen begyndt at skabe sig helt vildt.

Jeg har ikke sovet så meget i nat, både pga. varmen og pga. meget voldsomme mavesmerter. Men som jeg siger til min mor, så er der da en fordel ved alt dette. Jeg gør overhovedet ingen ting jeg ikke må, og min krop siger hurtigt til hvis det bliver for meget.

Jeg har vildt dårlig samvigtighed over for mit arbejde, men jeg ved også at jeg der ikke kan ligge mig ned konstand, og så længe jeg ikke kan gennemføre en dag her hjemme går det jo heller ikke på arbejde. Nå nu bliver jeg nød til at gå ind og ligge mig igen. Det er en dårlig stilling at sidde så oprejst. Jaja jeg ved det godt jeg er en jammer dal. Men jeg er bare dybt frustrest.

Ingen kommentarer: