fredag, juni 30, 2006

ca.5+0

Ja jeg er da ikke i tvilv om at jeg er gravid. Jeg har kvalme og om natten har jeg kraftig mave pine/kramper. Mine bryster er stadig meget ømme, men nu har jeg købt nogle nye bh er så går det bedre.
Jeg har ingen frygt for at noget skal gå galt, som jeg har hørt mange andre ny gravide have. Så det er super dejligt.
Jeg har lige været inde og shoppe lidt da vi skal på camping iweekenden. Og hva skal man så købe som ny gravid, jo vitamin piller(da jeg er ved at løbe tør.)Balancid for at tage lidt af kvalmen. Mini risk solcream, jeg har læst mig frem til at det skulle være en af de mærker man måtte bruge som gravid. Og det er klart det billigst af de foreslået. Ikke fordi jeg vil være fanatisk og kun bruge de korrekte, men sol cream er noget jeg bruge meget af i sommer månederne så der vil jeg ikke bruge noget som skader. Nå ja også skulle jeg lige have endnu et forråd af kiks. Dem kan jeg ikke undvære, som mellem måltid.
Jeg har stadig ikke fundet noget jeg gider at spise om morgen, lige nu spiser jeg havre fras, men det er kun fordi jeg ved hvor dårlig jeg bliver hvis jeg intet for. Og det er en af de få ting der kan glide ned på dette tidspunkt. Men jeg ville nu heller have noget, jeg også syntes smagte lidt bedre... Men jeg har endnu intet fundet.
Nå men jeg må heller se at komme igang med at pakke igen, der er ikke mange timer til at vi køre.

1 kommentar:

Majer sagde ...

Rigtig god weekend på campingpladsen. Kan godt forstå at du glæder dig til at fortælle dem det.