fredag, juni 09, 2006

Dyb skuffelse

Jeg havde sovet rigtig godt i nat og var ikke træt her til morgen. Så det var jo en dejlig start på dagen. Da vi kom til brædstrup, kom jeg næsten med det samme ind og ligge. Jeg var stadig ikke træt. Det var røv kedeligt at ligge der og kigge i luften. Jeg konstatere at det var nok fordi de have 3par der skulle have taget æg ud på samme tidspunkt. Det gjorde ikke vildt ondt at få taget æggende ud, men det var meget deprimerende, de først mange gange var der intet. Men så kom de. Der var kun 5 og ja jeg ved godt det var mere end de 3 der blev set første gang, men det hjalp ikke på humøret. Med min glas æg statestik har jeg brug for menge flere at tage af. Sæd kvaliteten var ok. Vi for svar på søndag om der er nogen til oplægning.

Kæresten var som altid super god, og fik spurt om alle de rigtige ting. Vi kørte lige hjem hvor jeg så har sovet 3 timer. Jeg er stadig godt bombet, og bløder også lidt endnu.

Jeg skal til konfrimation hele dagen i morgen så tiden skal nok gå, jeg håber bare ikke jeg har alt for ondt. Jeg plejer at have meget ondt et par dagen, men nu må vi se.

7 kommentarer:

Solsikke sagde ...

Tillykke med de 5 æg! Jeg håber at du får en god weekend med gode nyheder!

Knus

MariaG sagde ...

Tillykke med æggebasserne!! Jeg krydser fingre for, der er et eller to æg at lægge tilbage på søndag!!

Knus

Majer sagde ...

Hejsa!!

Jeg er helt ny i blogland, men er desværre ikke ny i behandlingsverdenen.
Da jeg fik taget æg ud til vores første IVF, havde jeg også kun 5 æg. Synes det var hårdt, når man havde været gennem lang behandling, og så kun fik 5 æg ud af det. Men som alle sagde til mig, skal der jo kun 1 guldæg til! Og ja fik da også sat et flot æg op. Der dog ikke satte sig fast.
Ønsker dig alt held & lykke med de 5 æg!

/Majer

Unknown sagde ...

Tusind tak for lykønskningerne.

Majer, dette er mit 3icsi forsøg. Første gang 4æg (3glas æg)1gik til først dag. Anden gang 13æg(10glas æg)1gik til efter 1døgn og 2 superæg blev lagt op. Ebdte uden resultat.
Det er derfor jeg er pesimist. Hos mig handler det om at have mange æg så der er nogle at lave icsi på.

Men du har også ret der skal jo kun et æg til. Mine tanker er bare tilbage ved mit afbrudte forsøg.

cs

Majer sagde ...

SC> Så forstår jeg godt at du er pesimistisk. Puha det er ikke en sjov situation!!

Hvad er glasæg egentlig??

Helt i orden at du linke til mig, så linker jeg lige tilbage :-)

/Majer

Frøkenhat sagde ...

Jeg tror på det. Denne gang SKAL det være. Så jeg hepper og krydser, alt hvad jeg kan!

Spirren sagde ...

Intet er bevist endnu CS, og selvfølgelig er der et godt guldæg imellem.
Det tror vi på.

Hvornår får du besked????

God weekend....