onsdag, maj 31, 2006

Myre flittig


Nå ja så flittig har jeg måske ikke være, men jeg har fået ordnet en masse idag.

Jeg har fået bekæmpet nogle store brændnæller, lavet buget færdig og sendt det til banken, ordnet opvasken. Måske ikke meget for en fridag. Men meget i min lille verden, når man er så påvirket af homoner.

Ja jeg må heller fortælle mit homon mareridt fra begyndelsen. Da jeg kom hjem fra brædstrup og havde skrevet herinde lagde jeg mig i sengen med hammer mavepine, og jeg har meget træt. Så jeg sov 2½time og havde dårlig mave da jeg stod op igen. Der efter gik det bedre. I går var jeg på arbejde det meste af dagen. Personalemøde og homoner er ikke to ting der høre samme. Jeg fik både skældt lidt ud til højre og venstre. Heldigvis var min en kollega syg så jeg skulle være alene på aften arbejde lidt nemmere. Det tog mig 12-13min at tage sprøjten i går aftes med de ting der skulle blandes og det hele. Men jeg tog den helt alene, det er jeg nu meget stolt af. Det krævede lige lidt overvindelse men ikke så meget som jeg troede. Det gjorde også ondt denne gang, og jeg har fået et lille blå mærke.... Idag har jeg haft det fint nok, men jeg har også sovet meget længe igen i dag. Over skudet er bare ikke vildt stort, men sådan skal det nok være, sådan plejer det i hvert fald at være.

1 kommentar:

Frøkenhat sagde ...

Dygtig tøs! :-)