mandag, juni 05, 2006

Arbejds weekend

Ja 3 dag uden at være på nettet, pyha det er jeg jo slet ikke vantil. Men jeg har arbejde meget i weekenden og været en del inde ved mine forældre. Igår var nok den værste dag i meget meget længe. Jeg havde det rigtig dårligt allerede fra morgen stunden, og var vildt træt. Min mave slog knuder og jeg havde hele dage meget dårlig mave. Men der var intet at gøre jeg skulle på arbejde. Heldigvis var det en stille dag, men det lykkes mig da at skælde lidt ud på beboerne. Min kæreste mener også at dette homon er meget være end det sidst. Jeg bestilte næsten ikke andet end at skælde ud på ham da jeg endelig kom hjem i går aftes.
Da jeg skulle sprøjte mig selv gjorde det meget mere ondt end de sidste par dage men min mave er også meget øm.
Men pga. det meget arbejde er weekenden gået lyn hurtig jeg kan slet ikke fatte at det allerede er i morgen jeg skal op og skannes for æg. Det bliver spændende, og meget afgørende for hvordan min uge kommer til at se ud. Jeg kan ikke fatte at det allerede er nu, min hjerne er ikke våget op endnu. Prøv at tænk det er i denne her uge jeg skal have æg ud. Gips hvor er det dog gået stærkt.....

Ingen kommentarer: