fredag, juni 16, 2006

Jeg drømte i nat

Eller det var nok nærmere her til morgen. Jeg drømte min kærestes søster var her, og at hun overhørte min familie snakke om vores behandling. Jeg var iøvrigt indlagt på syghuset, men var gået hjem. (det var en drøm sprøg mig ikke hvorfor) Nå men i hvert fald gik der panink i mig for nu var der kun en ting at gøre få fat i kæresten så hurtigt som muligt. Og få ham til at ringe til ringe til sviger mor og fortælle om vores behandling. Det var meget ubehageligt i sær fordi jeg ikke ønskede at hun skulle vide det allerede nu. Jeg var ikke helt så langt henne i processen som jeg i grunden er der var stadig 14 dage til blodprøven.

Underlig drøm, jeg ved det godt. Men også lidt pussig det viser mig lidt at min hjerne stadig ikke er helt opdatet. Jeg drømmer ikke om børn eller graviditet. Men jeg drømmer om en real frygt jeg har levet med i meget meget længe, at min svigermor skulle finde ud at det før jeg var 2-3mdr henne. Jeg har før nævnt problemet, jeg tror måske det har noget med at gøre at jeg lige nu ser gravid så folk kunne nemt antage noget.
Okey okey nok drømme tydning for denne gang.

Jeg frygter lidt næste uge, denne uge er gået meget nemt og jeg har ikke tænkt meget over hva nu hvis.... Men jeg kender mit eget reaktions mønster fra sidst. Sidste gang var denne uge lidt mere lyse rød og jeg sang hver dag for mit lille æg. Og uge efter tog jeg en graviditets test konstandt. Jeg tror jeg vil prøve om jeg ikke kan lave om på det og næste uge synge for mave hver dag i stedet for.
Jeg mangler forresten en sang jeg vildt gerne vil have teksten og noder til, hvis der er nogle af jer der har ???? Den hedder SMILE og jeg har første gang stødt på den i my girl 2. Den er super sød og en kanon vuggesang.

2 kommentarer:

Frøkenhat sagde ...

Hvis det er Chaplins Smile (en af mine yndlingssange), kan du måske bruge det her: http://ednapurviance.org/chaplininfo/smilelyrics.html

Held og lykke med næste uge. Det er den drøjeste uge. Der er tålmodigheden ved at være brugt op og nerverne slidt tynde. Men du skal nok klare det alligevel, er jeg sikker på.

Unknown sagde ...

Tusind tak. Ja det var lige den jeg tænkte på, den er bare så super sød. Og gør mig helt varm om hjertet.


cs