onsdag, juni 28, 2006

dumme dumme lille pige

I går aftes ville jeg hjælpe min kæreste med at sætte campingvognen på bilen og så fald jeg over anhænger trækket. Det eneste jeg nåede at tænke var at der ikke måtte ske maven nogen. Så jeg laden hårdt på mine knæer. Der sket heldigvis ikke andet end at jeg ødelagde mine bukser, og slog kræftig hul på mine knæer. Både kæresten og jeg blev meget chokeret og bange. Hvor dum har man lov til at være. Nå men oven på den forskrækkelse skal jeg nok tænke på at passe lidt mere på mig selv.
Vi skal på camping i weekenden så vognen skulle lige gøres sommer klar. Vi glæder os meget til at komme lidt væk og rigtig hygge os. Grunden til vi skal der ned er at vi skal til fest Lørdag aften ved en af de andre campister. Vi glæder os meget til at fortælle dem den gode nyhed, da de har fuldt os hele vejen og har været meget spændte på vores vejne.

Jeg er ved at lære mig selv at huske at spise. Eller også er min krop... da jeg kørte til brædstrup i går morgen havde jeg det pludselig vildt dårlig, føltes lidt som køre syge. Jeg spiser normalt ikke morgen mad og havde heller ikke gjordt det her. Jeg spiste noget på klinikken og med det samme havde jeg det bedre. I går efter middags tog jeg med min kæreste ud og handle efter at have sovet og igen havde jeg ikke spist i mange timer. Og igen havde jeg hammer køresyge. Nå ja jeg kan i hvert fald godt se et mønster så nu har jeg købt kiks og knækbrød jeg kan tage med mig over alt.
Mine bryster gør også stadig meget ondt, men jeg købte i går nogle nye bher da jeg overhovedet ikke kan holde ud at være i mine gamle. Men jeg tror lige så meget det er helt generelt at jeg ikke kan holde ud at have bh på.

Jeg har regnet lidt på det, og jeg har TERMIN den 2 marts. Og er i dag 4+5 uger henne. Lidt vildt...

1 kommentar:

Frøkenhat sagde ...

Mad er helt klart nøgleordet, hvis du skulle være så uheldig at komme på kvalmeholdet. Min grænse hedder tilsyneladende to timer - hvis det går længere tid imellem, så bliver kvalmen rigtig træls, og så er det for alvor svært at få spist noget.
Og så skal du vist til at lade manden klar det grove arbejde, hva'! Her i huset har vi indført en arbejdsfordeling der siger "jeg laver en baby, og manden laver alt det andet" (såsom at støvsuge, bære indkøbsposer og den slags).