tirsdag, juni 20, 2006

så faldt 10 øren

Min hjerne har levet i uvidenhed, men i nat gik det vist op for den. Jeg har haft meget svært ved at sove. Hovede grunden til alt dette postyr er at jeg har fået mens smerter. Og jeg lige pludselig ikke har den ro i min krop jeg ellers har haft endtil nu. Jeg har hele natten haft på fornemmelse nu kommer min mens. Men indtil nu har det bare været min krop der spiller mig et pus. Da jeg vågnede kl 6 i morges var jeg overbevist om at nu var det nu. Men hylstre til min progestan har ingen rød med retur, så jeg er blevet lidt mere rolig igen. Da jeg nu vågende her anden gang var mens smerterne næsten væk igen.
Jeg har sovet rigtig meget de sidste par dage og jeg tror også det havde en del af skylden i at jeg ikke kunne sove i nat.
Tiden indtil nu er gået hurtig, og jeg tror heller ikke de næste par dage bliver et problem, da jeg er startet på arbejde igen. Og jeg i aften skal have en lang aftenvagt. Og det samme skal jeg have i morgen. Jeg skal også arbejde i weekenden så tiden skal nok gå. For jeg har ofte ikke tid til at tænke så meget på det hele på arbejde.

2 kommentarer:

Signe og Jan sagde ...

Der er altså mange der oplever menslignende smerter selvom de er gravide.

Frøkenhat sagde ...

Det er en drøj ventetid. Men hvis Progestan har nogenlunde de samme bivirkninger som Crinone, så kan du jo ikke stole på et eneste af din krops signaler i denne tid.
Håber de kommende dage flyver af sted i hastig fart.