torsdag, juni 08, 2006

Vente tiden

Meget underligt, jeg stoppede med næse spray i går middags og fik æl sprøjten i går aftes. Men det er underlig sådan ikke at skulle tage noget over hovedet. Jeg er gået fra at være stor nakoman til intet at tage. Kold tyrker.

Ja æl sprøjten kan jeg ikke prale af selv at have taget. Jeg havde vildt ondt i maven, og nålen er større. Min mor er rigtig god til det og hun har også gjort det de andre gange. Jeg har haft sådan spændinger lige underhuden i maven, men her til morgen er de til min egen store overrakselse væk. Men det kan jo også være det er fordi det er morgen.
Jeg var på arbejde i går, hvilket var godt for jeg går rundt om mig selv, og for intet lave når jeg er hjemme. Men nu har jeg weekend, det er også dejligt for jeg er ikke sikker på hvor god jeg er til mit arbejde når jeg er så stærk homon påvirket, og bekymret.

Jeg er meget nervøs for hvordan det skal gå i morgen, jeg har sagt til kæresten jeg ikke går før jeg ved hvor mange glas æg og almindelige æg. Jeg tror ikke jeg for lov til at vente så længe, men jeg kan da prøve at sprøge. Prøv at tænk hvis der ingen glas æg var ja så er 3 æg jo super mange. For æg kvaliteten plejer jo at være god nok.
Jeg går vist i selv spind og skriver det samme igen og igen.

5 kommentarer:

Solsikke sagde ...

Held og lykke.

Jeg vil også komme med en god historie. Inden min ægudtagning kunne de se 3 æg i samme størrelse og 1 æg der var lidt mindre. De får så kun 2 ud og weekenden var ulidelig at komme igennem, men de delte sig begge pænt, og nu venter vi et barn. Så tro på det, søde!

Knus,
Solsikke

Signe og Jan sagde ...

Krydser fingre...

Spirren sagde ...

Sender dig lige en masse tanker her i den ulidelige ventetid.

Måske kunne i slå aftenen ihjel ved at gå ud og spise:-)

Unknown sagde ...

Spirren vi følger dit råd og tager ind til mine forældre og griller. Så går tiden med det.

Dagen er rent faktisk gået hurtigt for jeg har skulle finde en ny akupunktør for min egen er på ferie. Han var meget andreledes end ham jeg plejer, men det kan jeg fortælle om en anden gang.
Jeg har også bestil baby klister. Og fået en længere forklaring og opbevarelse og indtagelse den for i også en dag, måske.

Men tak for tankerne.

cs

Spirren sagde ...

Jeg håber, det er gået godt i dag CS!