tirsdag, juni 06, 2006

Det værst tænkelige!!!!!

Jeg føler mig godt nok tom inden i lige nu.... Dagens skanning viste 3 æg som var meget store
(i venstre side.) Der var også nogle meget små nogle i højre, men de var vildt små. Hvis dem i venstre var på størrelse med appelsiner var dem i højre på størrelse med vindruer... der var ca 3-4 stk i højre. I mm var venstre 21,19,18. Og den største i højre, som endda var lidt større end de andre, var 13mm.
Nå men planen er nu at vi prøver at vente en dag ekstra, dvs. ægudtagningen ligger den på fradag den 9/6 og oplægningen (vis vi når så vidt)mandag den 12/6.
Lidt underligt jeg syntes da jeg har forstået at kroppen naturligt udskiller æggene når de er 25mm.(æggene vokser ca. 2mm. om dagen) Hvordan kan man så vente en dag????

Nå ja det er vist ikke at jeg skal blive klog på. Nå men det ellers så positive indlæg om min dejlige dag må vente det kan jeg ikke lige overskue lige nu.....

6 kommentarer:

MariaG sagde ...

Sidst jeg fik taget æg ud havde jeg 4 æg i venstre side og kun et æg i højre side. Normalt har jeg omkring 20 æg.

Men miraklet skete og jeg er jo nu gravid på trods af der ved ægoplægning kun lige var 2 befrugtede æg. Nogle gange er det ikke kvantitet men kvalitet, der skal til...jeg krydser fingre for dig :0)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Maria

Unknown sagde ...

Tusind tak for op mundringen. Sygeplejsken sagde det samme. Mit problem er jeg har prøvet kun at have 4 æg og der var der ingen til oplægingen. Jeg laver mange glas æg.

Men rart at vide at det kan lykkes.

knus
cs

Spirren sagde ...

CS jeg lavede mange gode æg og endte med overstimulering, men det er jo en helt anden snak.
Min pointe er, at første gang var der 19 og anden gang 16.
Begge gange endte med "kun" to æg i den sidste ende.
Kvaliteten var endvidere meget dårlig, og de havde allerede efter første gang anbefalet 50 % donor til anden gang.
Vi ville gemme donoren til tredje gang.
Men trods antallet af æg og den "ringe" kvalitet, så satte det ene sig fast.

Hold fast i at det lige så godt kan ske for dig.
Jeg ved det er svært, men fakta er, at to forsøg aldrig er ens.
Hverken i antallet af æg, kvalitet eller om hvorvidt de sætte sig fast eller ej.

Jeg xxx alt for, at der i denne omgang vil være et guldæg imellem hos dig.

Knus og kærlige tanker

Signe og Jan sagde ...

JEg krydser fingre for at det er gode æg!

Amocca sagde ...

et er at der jo ikke nødvendigvis behøver at være mange æg - noget andet er, at så længe du stadig er på nedregulering - ret mig hvis jeg tager fejl - så løber æggene jo ingen steder

Frøkenhat sagde ...

Krydser!