mandag, juni 12, 2006

Super dejligt

Mit lille æg var et rigtig fint 8cellet æg. Hva mere kan man ønske sig. Det er nu lagt tilbage. Jeg fortalte lægen om mine problemer med maven som stadig gør meget ondt og er tyk. Hun sagde at jeg jo i hvert fald ikke var overstimuleret. Men sygeplejsken vi efter følgende snakkede med, sagde at det kunne være væske der samlede sig og at jeg skulle sørge for at drikke. Jeg skulle endelig ringe hvis jeg fik det dårligere. Så fortalt hun mig en masse symtomer jeg skulle være opmærksom på og sagde at det nok var en rigtig god ide at jeg vejede mig hver dag. Hvis de hade lukket skulle jeg ringe til en af lægernes mobil. Hun tog det meget alvorligt. Hendes første kommentar var forresten om jeg ikke var meget opustet eller om det var normalt. Jeg har normalt en "lille" topmave, men lige nu ligner jeg en der er gravid i 4 eller 5 mdr. Jeg kan næsten ikke passe mit tøj.
På vej hjem kørte vi forbi den by hvor jeg arbejde, jeg skulle lige have nye forsyninger med panodil og lidt til frokost. Selvfølgelig møder jeg min kollega, og jeg som har tænkt mig at melde mig syg i morgen. Jeg fortalte hende at jeg havde tænkt mig at melde mig syg, og hun sagde: ja du ser også syg ud. Gu gør jeg ej, jeg går dårligt, men ellers ligner jeg mig selv.
Grunden til at jeg vil melde mig syg er i grunde to ting, for at give æggene den bedste start, men mest af alt fordi , jeg har meget mavepine og vil på arbejde være på i mange timer og ikke kunne gå ind og ligge mig. Jeg har fri onsdag så burde jeg forhåbenlig være klar til på torsdag...
Jeg har fået nyt medicin igen, denne gang skal jeg tage progesteron. Det skal taget 4 gange om dage.

Nu vil jeg ud i have og nyde solen på et tæppe.

3 kommentarer:

Majer sagde ...

Held & Lykke med dit flotte guldæg! Håber at din krop besluter sig for, at lade det blive boende.

Spirren sagde ...

Hep hep Cs`guldæg:-)

Frøkenhat sagde ...

Tillykke med det flotte æg. Håber det er et lille stædigt et, som kan mærke at det er ønsket og savnet.