søndag, juni 11, 2006

Et lille et

Nerverne har sat på den forkerte side af tøjet hele dagen. Og jeg har ventet og vente. De ville ringe mellem 12 - 14 og fortælle om mine æg. Og som set før ringede de 1405 hammer træls. Hun spurte først om mit cpr. nr. og bag efter begyndte hun med at sige vi tog 5 æg ud heraf blev der lavet icsi på 2. Og det ene har overlevet og ligger klar til i morgen. Jeg var helt forvirret for hun startede forkert. I mit første forsøg uden æg begynde sygeplejsken med at fortælle præcis lige som hun gjorde denne gang. Men sidst gang sagde hun tillykke der er æg uden om svøb. Så jeg havde lige opgivet alt håb. Et æg gør mig stadig navøs meget kan ske i løbet af natten. Puha men det er da rart der er et. Jeg glemte helt og sprøge om størrelsen. Men jeg skulle også lige høre om de andre æg, det viste hun ikke noget om. De er nok bare ikke modnet ordenlig. Helt ærlig hun burde da sidde med alle info når hun ringer til folk....

Jeg har hammer mave pine og har sovet dårligt i nat pga. det, men jeg tror måske også det skyldes at jeg i går ikke passede på min krop og var igang hele dagen. Vi var til konfirmation på sjælland. Det var en ok fest men en meget meget lang dag hvor var afsted fra tidlig morgen til sen aften. Jeg har ikke rigtig kunne slappe af i dag da jeg har været så nervøs. Men nu tror jeg at jeg vil gå ud og nyde solen lidt.

2 kommentarer:

Frøkenhat sagde ...

Held & lykke i dag!

Spirren sagde ...

Hey CS lad os tro på, at det lige præcis er guldægget, du skal have lagt tilbage idag.

Held og lykke....