tirsdag, juni 27, 2006

HCG 279

Ja hvis det ikke er gravid så ved jeg ikke hva er. Og det er da ikke et tal man er i tvilv om.
Jeg har helt varme øre af at snakke med kæresten og familien. Alle blev meget glade.

Det var en lang køre bare for at få taget en blodprøve. Men jeg valgte at peppe den lidt op med at tage i bilka og shoppe lidt. Sygeplejsken var denne gang den søde laborent der sidste gang også tog min blodprøve. Og hvor jeg sidst skulle igennem 3 forsøg før det lykkes. Skulle der kun et lille stik til, og jeg har kun et meget lille blå mærke og ikke de voldsomme jeg havde sidst.

Nå cs du snakker uden om igen. Jeg er meget meget glad men tror ikke helt jeg har fattet det endnu. Men om lidt vil jeg finde nogle graviditets blade frem min søster har givet mig. Og se hva ellers gemmerne indeholder, min søster var også klar med den store kasse med graviditets tøj. Så det er jo bare dejligt...

Jeg skal op til skanning den 8 august. Da de snart går på ferie i brædstrup. Men så er den lille krumme bare større og der er mere at kigge på. Jeg har en utrolig god fornemmelse, så jeg føler ikke der går noget galt. Og der er jo også sommerferie så vente tiden skal nok gå hurtigt.

3 kommentarer:

Signe og Jan sagde ...

Ih hvor dejligt. Stort tillykke!

Frøkenhat sagde ...

Tillykke!!!

GitteK sagde ...

Hvor skønt!
rigtig rigtig hjerteligt tillykke med det!!!