onsdag, juni 21, 2006

Holder vejret

Ja det er næsten den fornemmelse jeg har sidder her og holder vejret og håber. Jeg har igen haft problemer med mens smerter, de var igen slemme omkring kl 6 hvor min kæreste køre, men da jeg vågnede af mig selv nogle timer senere var de væk. Heller ikke her til morgen har jeg skyggen af noget rød. Dejligt
Jeg ved godt at mens smerterne sagtens kan være er gravidtets tegn. Det var de for min søster som det eneste. Men de gjorde bare at jeg blev meget opmærksom på hvad der forgår. Inden da var dagende bare gået og jeg har ikke drømt om børn ikke en gang dag drømt. Men nu er min hjerne begyndt at køre begge scener igennem igen og igen. Både at jeg er gravid og at jeg for mens.... ret frustrende... Jeg kan jo ikke bruge nogle af drømmene til noget, ud over at jeg bliver ked af det og bange. Ja underligt nok er det tanken og graviditet der skammer mest, for hvis jeg forstiller mig det så har jeg pludselig noget at miste. Og så overlever jeg aldrig når min mens så kommer.... Puhan håbet er dræbende. I kan godt se at lave i uvidenhed var en ret god ting!!!

5 kommentarer:

Solsikke sagde ...

Hvornår skal du teste? Uh, de sidste dage op til test er simpelthen forfærdelige. Jeg håber at du kan holde spændingen ud!

Held og lykke!

Signe og Jan sagde ...

håber den er der christina

Frøkenhat sagde ...

Det er rigtig hårdt, når kroppen hele tiden gør opmærksom på, at noget er i gære - særligt når man ikke ved, om det er noget godt eller skidt. Og meget svært at ignorere.
Krydser for at du snart står med en positiv nyhed, som kan forvirre dig endnu mere. ;-)

Unknown sagde ...

Jeg har ikke tid til et indlæg i dag. Men vil da lige skrive at jeg satdig ikke bløder. Jeg skal have taget blodprøve på tirsdag min dag 16 da de ikke havde nogen tid mandag.

med venlig hilsen
cs

Spirren sagde ...

Jeg håber for di C.S.