søndag, juli 02, 2006

Campings weekend


Et lille billede fra min aften tur i fredags. Det skreg jo nærmest efter at blive taget...
Campingspladsen ligger i et meget natur skønt område. Og jeg elsker at gå en tur ved denne dejlige sø.

Da vi kom ned på pladsen var næsten det første vores ven gjorde at tilbyde mig noget at drikke. Jeg sagde nej til øl og sagde at det måtte jeg ikke. 10øren faldt ikke. Så han tilbød mig hvid vin og jeg sagde igen nej det må jeg ikke. Og så kigge han på mig, og fik tåre i øjnene, da jeg smilte og fortalt at den var god nok. Hans kone kom og de var begge meget glade. Der gik ikke mange timer så viste hele campingspladsen besked. Lidt underligt at være til fest helt uden at drikke. For camping der er lidt et stort druk gilde. Det var en rigtig god fest og vi fik helstegt pattegris. Da de andre tog på kro tog jeg med, men da jeg fik en af mine mave kramper, blev jeg enig med mig selv om at tage hjem igen. Jeg gik i seng ved 1tiden festen startede kl 13 så jeg syntes også jeg havde gjort det godt. Jeg vågnede en time efter og havde det rigtig dårligt. Jeg følte både jeg skulle kaste op og have dårlig mave. Men det blev aldrig til mere end følelsen. Men man bliver altså ret vågnen af at sætte på et wc i en time og have det så dårligt. Men jeg faldt da i søvn igen på et tidspunkt.
Her til morgen kørte vi så hjem igen, godt trætte.
Nu er vi gået igang med at udfylde forsikrings papire. Vi prøve desperat på at huske hvilke dvder det var vi havde. Jeg mangler at huske navnene på ca. 50 dvder det kan blive mange penge hvis jeg ikke kan huske dem.... det er altså heller ikke sådan lige til at huske og finde pris på alle ens ting. Og hvornår var det nu lige vi købte dem???? ja sprøgsmålene er mange og frustrationerne ligeså.

Ingen kommentarer: