lørdag, januar 28, 2006

weekend

Ja eller hva nu man kalder det når man arbejde i sin weekend. øvøv. Heldigvis havde jeg fri i dag.
Jeg har i formiddags rigtig hygge med en veninde og hendes to små dejlige unger. Lidt træls at skulle videre. Nogle dage har man bare en hel verden situations der skal ordnets og al for kort tid at ordne det på. Men det må vi jo få lavet om på når vi igen har nogle fridage samtigdig. Men det er dejligt at have nogen at snakke med om alt dette her, det er også dejligt bare at snakke og tænke på noget andet for en tid. Men tid er ikke noget jeg har meget af fortiden.

I eftermiddags har jeg været henne ved det gymnastik hold jeg træner. Eller nu må jeg heller sige hjæpe træner. Efter lange overvejelser har jeg beslutte at stoppe som træner. Jeg arbejder næsten alle de weekender vi har at træne i og min med træner har ændret mit program så meget at jeg ikke længere syntes det er sjovt. Det var en svær beslutning, men jeg kan mærke at det klar var den rigtig. Jeg skal stadig hjælpe træne når jeg har tid og træne dem når de mangler så helt slipper jeg det ikke. Næste gang kunne jeg om ingen omstændingheder for det er lige efter jeg har fået lagt æg op eller lige efter beskeden om at endnu et forsøg ikke er blevet til noget. Sidste gang var jeg ikke særlig social i dagene efter.
Her til aften har jeg været ved mine forældre for at spise aftens mad. Og nu er vi endelig hjemme og skal have styr på det hele inden jeg skal på arbejde i morgen tidlig.

Jeg har hele dagen haft hammer hovedepine bare vildt træls. Men nok endnu en af mine symtomer på nedregulering. Jeg har forresten mødt endnu en af disse vildt latterlige symtomer. Jeg har bumser i hele hovedet og i hår bunden. Flot som om jeg ikke har reageret nok. Jeg glæder mig vildt til at starte på sprøjter, sidst var det jo dem, der var slemme så det kan da gå hen at blive rigtig sjovt. Kæresten må nok heller til at gøre campingvognen klar til sig selv eller mig. hehe.

Ingen kommentarer: