søndag, januar 08, 2006

travlhed

Det er min arbejds weekend så der er ikke meget tid til noget som helst. Jeg føler det som om jeg ikke har sovet i flere dage. Og jeg har alle de graviditets symtomer jeg plejer at have. Hehe der er nogen der burde fortælle min krop at den knap nok er noget til æl, så denne gang er det da helt hen i hegnet. Jeg tror bare det er alt denne øget opmærksomhed, der gør at jeg har kvalme, hammer ømme bryster, er små svimmel og er hammer træt. Det er nok bare mig der helt officelt er ved at blive sindsyg, eller bare er begyndt at føle mig barnløs igen. Ingen af delene er særlig sjovt, jeg troede jeg var blevet bedre til at takle alle disse tanker. Men jeg har bare kunne ligge dem på en hylde for en kort periode. Og nu er det hele tilbage. Øv hvor træls. Jeg føler ikke jeg er gået helt i sove pude endnu, men jeg føler jeg er på rette vej.
Nu skal jeg snart på arbejde igen, så kan jeg da tænke på noget andet. Det er da godt jeg har lidt småtravlt for så går tiden hurtigt. Men jeg har også brug for at slappe af de sidst par dage har jeg næsten ikke været hjemme andet end for at sove. Jeg har heldigvis fri i aften så regner jeg med at skulle slappe af.

Ingen kommentarer: