mandag, januar 23, 2006

hypokonder hjørnet fortsætter

Jeg var efter aftale i sidste uge ved læge i dag. Jeg har ikke længere protein i min urin og det gør heller ikke ondt længere. Men lægen mente jeg har haft svamp, men at det nu var/ er væk. Svamp er efter min menig lægernes svar på alt, det er standart for alt hva de ikke lige umildt bart kan finde en løsning på. Det kan da godt være jeg har haft svamp, men det viste han da allerede da jeg ringede i sidste uge, kunne han ikke have behandlet mig der i stedet for jeg skulle alle de pinsler igennem. Og nu er jeg jo helbredt så...

Jeg har i øvrigt fået mange symtomer på nedregulering denne gang, især er jeg meget varm i kinderne om aften som om jeg har drukket meget... Og jeg har små kvalme og har vilde mens smerter og mens er endnu ikke kommet. En god ting er der da jeg ved jeg ikke er gravid. Så kan jeg da ikke gå og bilde mig selv det ind. Min mens skal også først komme om nogle dage det er bare smerterne der hos mig kommer tidligere når jeg tager næse spray.

Sikke dog et være brok hovede, men heller her end det går ud over min kæreste eller andre.

Ingen kommentarer: