fredag, januar 06, 2006

manglede æggestok

Sidste gang jeg startede på nedregulering havde jeg ikke de vilde symtomer. Men jeg havde store mens smerter. Især min venstre side, det er også den side hvor de endnu ikke har kunne finde æggestokken. Jeg er blevet skannet 6-7 gang og de har endnu aldrig med sikkerhed kunne se ventre æggestok. Ikke særlig rart. Det betyder at den højre skal lave mange flere æg, for at der er nok. Jeg skal i det næste forsøg sættes op i homon, i forhold til sidste gang. Men jeg fik også en lavere dosis da min søster overstimulere og jeg ikke vil prøve det samme. Jo resultat var der intet i vejen med, hun har i dag en dejlig datter. Men det at overstimulere er ikke noget at spøge med. Skrammende nok har jeg det sådan, at hvis det er det der skal til for at jeg for et barn, så tager jeg også disse smerter med.

Jeg har efter sidste nedregulering nogle gange haft ondt i venstre side. Men heldigvis kun kort varig. Men nu er disse smerter tilbage, jeg tror bare det er min hjerne der driller mig. Lige som de tusinde gravidtets symtomer jeg har haft, i løbet af den tid vi selv har prøvet.
Men det er træls og jeg er lidt spændt på om de bliver ligeså slemme denne gang som sidste gang. Der havde jeg ondt en uge inden mens. Dvs dagen efter jeg startede på nedregulering. På sygehuset var de ikke sikker på at disse to ting havde noget med hianden at gøre. Jeg håber da helt klart de har ret, men tror ikke helt på det. Om det er noget psykisk jeg slev er skyld i kan jeg ikke sige.

Ingen kommentarer: