lørdag, januar 14, 2006

Selv pleje

Kæresten mente ikke det var hygge dag. Han havde en masse planer, ja sådan kan det gå. Han har forhåbenlig fået hængt en jule gaver op, en knagerække. Uh det glæder jeg mig til for vi mangler hårdt en. Der er også nogle røg alarmer som vi har købt jeg gerne vil have op. Vi er stor forbruger af starinlys så de er nødvendige. Da jeg snakkede med ham var han ved at vaske bil. Hold op han er flittig.
Jeg derimod, ringede til min lillebror og vi har været i et koldingstorcenter. Jeg havde nogle gave kort der skulle bruges.
Først gik jeg amork i en hobby forretning, ren forkælelse. Jule tingene var der over 75% på, det var ikke jule pynt, men papir til at lave kort og skrapbooking og mange andre ting som jeg bruger normalt. Endte med at bruge 200 der inde. Jeg fik rigtig rigtig meget for de penge. Jeg købte et album til skrapbooking i bilka for de sidste penge på gave kortet.
Jeg ville have nogle bukser for det ene gavekort, men der var ikke lige nogle jeg kunne passe. Jeg skulle helt op i en str. 40 pinligt og der have jeg prøve 3-4 pr. forsmå busker på. Men str. 40 i lavtalje er ikke særlig pænt. Jeg er ikke god til den slags langtid shopping af tøj. Så jeg droppede buskerne og købte 2pæne bluser og en hat. Det passede lige med hva jeg havde for.
Vi var også i søsterne grene og henne og få pizza, "Søster" betalte, min lille bror er på su og det er konstandt sidst på mdr. hos ham.
En rigtig hygge dag lige hva jeg trængte til.

Ingen kommentarer: