søndag, januar 22, 2006

kender I det?

Jeg har fornemmelsen af at denne gang er der ikke mig der skal igang med behandling. Jo jeg er igang men hva gavn gør det. Jeg har igen mistet alt håb for nogen siden at stå med mit lille ønske barn i hænderne.
Jeg tager mine gramin og min næsespray som jeg skal, men jeg tro overhovedet ikke det er til nogen gavn. Og har ingen tillid til at der kommer noget godt ud af det. Jeg tro ikke jeg kommer længere end sidst. Tanken om at få æg tilbage igen ligger så fjern. Og jeg tro i grunden ikke på at det sker.
Jeg har ikke rigtig overskud til noget. Og for ikke det vilde lavet som min kæreste siger, sidder jeg bare her foran computeren eller tv´et.
Jeg prøver lige nu på at få ryddet op i mit tøj, jeg tager en lille stak af gang, ellers besvimer jeg. Eller sådan føles det. Jeg har ingen kondi overhovedet. Jeg bliver stak åndet af bare ligge lidt tøj sammen. Jeg er da ved at have et seriøs problem...

Ingen kommentarer: