torsdag, januar 12, 2006

arkupunktur

Igår startede jeg til arkupunktur. Jeg skal til det ca. 3 gange, den første gang er for lige som at gøre kroppen klar. Anden gang ligger lige inden ægudtagning og 3. ligger lige efter ægoplægningen, der nåde jeg aldrig til sidst.
Jeg har hørt rigtig mange steder at det er bevist at arkupunktur virker. Og med et ordenligt spark bagi fra en god veninde kom jeg afsted første gang.
Det består ellers af alle min hade ting på en gang, nåle og massage. Jeg forførst en masse nåle i ørene, de skal blive i så længe som mulig. Det gør ikke mere ondt en at få skudt huller i ørene, så jeg overlever med en undtagelse. Der er en nål der sidder inde i øret den gør både ondt at få i og den irretere mig meget når den først er der. Gæt hvilken jeg først tog ud da vi sidste gang kunne se at vi ikke skulle bruge dem til noget mere.
Efter at have fået nåle i ørene for jeg zone terapi. Hvis der er nogen der mener det er behageligt tager de fejl. Han bruger 15 min på at trykke hårdt på min ankel avav. Heldigvis er det en meget snakkende mand så jeg koncentre mig om samtalen og prøver at glemme toturen. Så er det min store tås tur, han har en skarp pen han riser den med. Efterfølgende for jeg nåle i armene, benene, maven og hovedet. Og så for jeg lov til at ligge at slappe af, men tæppe over. Jeg kalder det at lege nålepude. Det der med at slappe af er en by i Rusland, men jeg har fundet ud af at hvis jeg for en pude under knæerne kan jeg holde ud at ligge sådan i den halve time. Jeg kan godt lave en større afhandling omkring hvilke blilleder han har på hans væg og omkring hvordan rummet ser ud. Hold op hvor kan 30-45min være lang tid.

Som en lidt mere glædelig begivenhed, ringede hende vi passer hunde for og sagde at nu måtte vi gerne hente hundene. Det er 2 små utrolig velopdraget hunde, som vi har passet i ca. 2år. Vi har dem, når ejeren skal noget. Lige nu er det dog fordi hende hun hund er i løbetid og så passer vi drengene imens. Hun hunden er ny og vi har endnu ikke passet den, men den ser også rigtig sød og velopdragen ud. Det er en dejlig måde at have hunde på, for vi har kun glæderne ud af det. Inden vi når at blive træt af dem skal de afleveres igen. De er vantil at være selv hjemme og går aldrig i møbler, kun hvis man siger de må og kun nå det er op på enes skød. Jeg nyder vildt meget at have nogle at pusle lidt om, på denne måde.

2 kommentarer:

QVINDEN sagde ...

Velkommen til blogland... har lige opdaget din side.

Freudika sagde ...

Også velkommen til fra mig :-)