tirsdag, januar 10, 2006

ægløsning

Jeg har ofte prøvet på at glemme min æl for, jeg har håbet at jeg på den måde kunne miste focus lidt. Og derved nemmere blive gravid. Man høre jo altid folk der siger, du skal bare slappe af og tænke på noget andet. Så bliver du gravid. Jeg plejer i grunden at sige at det er nemmere sagt end gjort og at det kun virker hvis der ikke er noget galt.
Det jeg vil sige med alt dette, er at jeg har glemt at holde øje med min æl, jeg har en anden dato for øje og har slet ikke kigget i min kalender. Jeg plejer at have en æl mellem dag 9-14 jeg er i dag på dag 12 så der er da ret stor sandsynlighed for at det bal er forbi. Jeg vil også så gerne bare have en mdr. uden planlagt sex. Så jeg tror ikke en gang jeg gider prøve, om vi kan nå det. Det er iøvrigt også dejligt at vide at mens kommer når man skal nedreguleres så skal man ikke
bekymre sig om det. Jaja det ville selvføljelig være rarest hvis vi ikke skulle alt dette igennem. Men sådan ligger landet nu en gang.
I dag er en god dag jeg har fået sovet og skal første på arbejde i eftermiddag og så har jeg fri to dage. Jeg blev vækket af pakke posten, han tager godt nok sit arbejde seriøs. Man skulle tro at hans mål var at få vores store tykke hovededør ned. Han hammer i hvert fald vildt hårdt. Vi viste godt der ville komme en pakke bare ikke lige hvornår. Jeg skulle måske have husket at sove i pyjamas. Så havde jeg ikke behøvet at åbne dør i morgenkåbe. Flot syn. hehe


æl=ægløsning

Ingen kommentarer: