onsdag, januar 25, 2006

god dag dårlig nat

Jeg havde en dejlig dag i går med masse af gode og hyggelige ting. Jeg var til fødselsdag om formiddagen rigtig hyggeligt. Vi var kun mig og mine søskende og mine 2 små niecer, det var bare enormt hyggeligt. Det er længe siden vi kune har været os selv. Jeg kørte derefter på arbejde. Her lavede jeg mad og fik meget ros for det, de spiser slanke mad. Det er altid sådan nogle svære opskrifter. Så det er dejligt når de kan lide det for det tager flere timer at lave. Vi fik oksekødsgryde med forskeligge rodfrugter og kartofler moset til. Sådan nogle dage skal jeg have lidt flere af.
I nat vågende jeg kl. 330 og havde hammer ondt i maven jeg kunne ikke holde ud at være til nogle stedet. Jeg gik på wc og fik tisse lidt og tog mine nat bukser af, det hjalp. Men hold op hvor gjorde det ondt. Jeg havde taget mit bind af da min mens ikke er kommet endnu og jeg ikke gide gå rundt med det forlænge inden den kommer. Men det fik jeg da også på igen, for det var helt klart mens smerter. Men mens er stadig ikke kommet. Jeg kan huske fra sidste nedregulering at alt dette mavepine stopper når jeg for mens, så det må meget gerne snart komme.

Ingen kommentarer: