onsdag, januar 18, 2006

Læge skift

Hver gang jeg ringer til min læge ender jeg med at blive enig med mig selv om at han er da for dum.
De kunne ikke på vise tegn på blærebetændelse. Dette betyder ikke at jeg ikke har det bare at det endnu ikke kan bevises. Nå men jeg skal komme igen på mandag og få en blod prøve og en ny urin prøve. Flot. Med udtagelse af den lille ting at jeg stadig har hammer ondt, det sviger og jeg tisser konstandt. Men nej nej ingen piller da jeg jo ikke har blærebetændelse !!! jeg bliver bare så iiiii det kan da ikke passe at man bare skal gå og havde det sådan. Heldigvis har jeg lånt en varmpude og det hjælper. Jeg har ringet på mit arbejde og rask meldt jeg mig til i morgen. Jeg skulle ellers på aften vagt i aften, men vi skulle være 3 og det er generelt en for mange så jeg har ikke så dårlig samvigtighed, ved at blive på min varme pude og sørge for at jeg har det bedre. Jeg har stadig lidt småfeber og fryser konstandt lige som igår. Sidder med dyne om og skriver.
Jeg tror alt dette behandlings skrammel er dårligt for mit emunforsvar. Jeg syntes jeg er konstandt syg.
Nå men det hjælper ikke meget at man har en læge der er dårlig. Sidst jeg var syg mente han jeg havde et mave sår. Og blev ved med at give mig stærkere piller som ikke hjalp. Tilsidst ville han give mig nogle som var så stærke at vi ikke måtte prøve på blive gravid i over 3 mdr. dette var lige inden vores første icsi forsøg. Så jeg opgav al medicin. Det havde han ikke noget imod. Hvis han virkelig mente jeg havde mavesår burde han da forklare mig risikoerne ved at stoppe med medicin. Og jeg burde da ikke kunne sige det syntes jeg ikke er en god ide og så slipper jeg bare.
Jeg har aldrig rigtig fundet ud af hva der var galt, men det var helt klart ikke mavesår. Jeg har stadig lidt ondt en gang i mellem, men det er især i forbindelse med mens. Og aldrig så slemt som den gang. Nogle gange syntes jeg læger er lidt forhurtig ude med dianoser. Og især med den stærke medicin. Og andre gange gør de som om man er den største hypokonder.

Jeg har endnu en gang kigge på hvilke andre læger der er i området, men jeg kender jo ingen af dem. Jeg er desvære flyttet 15,5 km væk fra min læge jeg har haft siden jeg var lille. Og så skal man skifte læge.

Nå det må være nok fra mit hypokonder hjørne.

Ingen kommentarer: