tirsdag, januar 31, 2006

Lille spejl på vægen der....

Vinder nok ikke lige den konkurrence. Jeg har fået endnu flere bumser. Jeg ligneder jeg ved ikke hva. Jeg er lig bleg og mit hår vil ingen ting ud over at se fedte ud lige efter det er blevet vasket.... Nå men på den positive side, går jeg ikke længere som klokkeren fra nortre dame.(har jeg gjort i 2 dage pga. dårlig kondi og hård træning i gymnastik) Min mens er også stoppet. Min hovede pine er ikke så konstandt mere. Så jeg har det i grunden godt når jeg bare holder mig fra spejlet.
Jeg var på vægten i går for første gang i jeg ved ikke hvor længe. Jeg havde tabt 5 kg hurra... Desvære var det nok bare vores vægt der er noget galt med. Jeg kan ikke passe noget af det gamle tøj og min figur er heller ikke hva den har været. Så øvøv ny vægt, jeg regner med at prøve en på arbejde og se hva den siger. (nok ikke noget positivt.)
Der er nu under en uge til jeg skal op og skannes igen, uh det bliver spændene. Jeg regner med forførste gang at tage turen selv og måske kompinere det med lidt familie besøg.
Jeg skal kun på arbejde 2dage i denne uge dejligt. Aften vagt i dag og formiddags vagt torsdag. Dejligt nem uge. Når ja og så slutte jeg ugen af med familie besøg ved mine sviger forældre. Hvor jeg også skal arbejde i en kantine.

Ingen kommentarer: