onsdag, januar 04, 2006

Arbejde

Jeg må heller starte fra begyndelse. Da vi startede projekt barn for 2 år siden. Gik jeg på pædagog seminariet. Og læste til eksamen, jeg regnede med at kunne være gravid når jeg var færdig 6mdr. senere men nej. Jeg syntes i grunden det var pinligt at skulle søge arbejde mens man prøver på at blive gravid. Men jeg søget alt hva der var i området. Så begyndte jeg at søge en masse uopfordret men lige lidt hjalp det. De søgte ny uddannede med 10års erfaring som pædagog.
Nå men heldigvis er jeg i en fagforening, så økonomisk kunne det løbe rundt.
Jeg blev efter 6mdr. sendt ud i jobtræning i en børnehave. Og der var jeg så rengørings/køkken hjælp. Og vis der var brug for det var jeg vikar. Dejligt når man nu har taget en 3½årig uddanelse. Og så var der en ting til jeg havde ved det sted der var føde boom blandt forældre da jeg var der. Og spædbørn var altså ikke lige det jeg bedst kunne holde til.
Herefter begyndte vi i behandling for barnløshed og min arbejds situation blev sat lidt på standby. Jeg søgte lidt men det blev ikke til det vilde. Efter forsøget blev afbrudt, er jeg igen gået i krig med at søge, men indtil nu har jeg ikke været til samtale. Jeg har endda deltaget i kursuser for at blive bedre til at skrive ansøgninger. Men indtil nu har det ikke give noget resultat. Jeg går lige nu og venter svar fra en stilling jeg har søgt.

Jeg er endnu en gang blevet sendt i jobtræning, men denne gang er det noget jeg virkelig syntes er sjovt. Det er i et bofælleskab for handicappede. Og det er helt klart mig. Men jeg har mens jeg var studerende også arbejde inden for dette område, så jeg viste godt dette var min hylde.
Det er meget aften arbejde hvilket er lidt hårdt på forholdet med min kæreste da jeg ikke ser ham så meget de dage. Heldigvis er der mange fri dage, så han overlever nok.
Jeg er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå når jeg skal tage homon sprøjter på arbejde. Jeg har jo endnu ikke sprøjtet mig selv. Endten må jeg bytte en masse vagter ellers må jeg jo have folk til det. Jeg håber selvfølgelig jeg selv kan sprøjte mig. Men jeg er panisk angst for sprøjter og er besvimet en del som yndre når jeg skulle sprøjtes.

Ingen kommentarer: