mandag, januar 09, 2006

endelig fri

Jeg føler det som om jeg har arbejdet i ti dag i træk. Da jeg kom til at kigge efter har jeg kun arbejdet i 3 dage. Pinligt. Det nok fordi jeg har haft hammer travlt på mine fri dage. Så jeg ikke rigtig føler jeg har haft fri. Det er altså heller ikke det samme at have fri i hverdagen som i weekenderne.
Jeg har heldigvis fået ændret mine vagter, så jeg ikke skal på arbejde mandag morgen kl.7 efter weekend vagt fremover. Det lykkes mig at få lagt en vagt næsten mandag, hvor jeg skal op på sygehuset. Min leder er bare så sød, hun sagde at det ikke er noget problem jeg er berettig fri til den slags ting i forvejen. Dejligt så skal jeg ikke til at arbejde en anden dag for den valgt
Min leder ville lige høre hvordan behandlingen for gik så det fik vi os lige en hyggelig snak om. Og så sagde hun at vi nok skulle finde ud af med at give mig fri de dage jeg havde brug for. Hvis jeg er dårlig efter ægudtagning skal jeg bare sygemelde mig det var heller ikke et problem. Uh hvorfor kunne jeg da ikke bare blive ansat her det ville da være dejligt.

Jeg besluttede mig for at tage ud og handle ind til aften. Dum ide når man er hammer træt og fuld af selvmelidenhed. Jeg har købt kage og slik til mig selv og burger til aftensmad. Ja det bliver helt klart i 2006 jeg kommer på kur. (Jeg har sådan ca. 7-8 kg jeg godt kunne trænge til at komme af med.)

Ingen kommentarer: