onsdag, marts 01, 2006

mit held er ved at vende, håber jeg...

Jeg sidder her og smiler for mig selv. I går aftes da jeg kom hjem, havde min kæreste køb nogle nye fisk til os. Og de har alle overlevet nattet. Så den store rengøring af akraviet har nok virket, og vi er fri for sygdommen....
Da jeg så gik ind og tjekkede min mail, har jeg vundet i en af de konkurrencer jeg har deltaget i på nettet. Et gave kort til vin, stod der, det ville komme med posten så det er jeg da spændt på.
Jeg har ikke fået min mens i går som jeg ellers trorede i følge min beregningen, så jeg forlov at håbe lidt endnu. Dejligt.
Jeg drømte ellers flere gange i nat at mens var kommet, og så vågnede jeg hver gang lige forundret over at det var den rent faktisk ikke.
Er i dag igen vokset en cm. det går sådan lidt op og ned med det. Føler mig i hvert fald meget opuset. Det føles som om man har 1cm vand under skindet.

Ingen kommentarer: