fredag, marts 17, 2006

Tiden går

Men her sker ikke meget. Jeg har haft meget arbejde de sidste par dage. Så det er dejligt med weekend. Jeg er desvære ved at blive lidt forkølet. Men hva kan man forvente når man køre på schooter i hård frost.
I morgen har mine forældre brullupsdag, så der skal vi nok der op. Jeg skal have fundet en gave til dem, men overvejer bare at give dem et kort med et billede af nogle søde børn. Da det er alt de ønsker sig. Altså søde børn, og vi bliver ikke sødere end vi er så de må have et billede af nogle andre.
Søndag har jeg tænkt mig at blive mere forkølet. Fodbold sæsonen er startet og den første hjemme kamp. Jeg glæder mig helt vildt. Dette har klart været på min positiv liste over ikke at være blevet gravid. Så havde jeg nok ikke budt min krop at stå to timer i kulde og se bold.
Bare det at holde weekend er dejligt oven på sidste weekends weekend vagt. Jeg skal have det igen næste weekend så denne skal nydes ekstra.

Ingen kommentarer: