mandag, marts 06, 2006

man- tir- ons

Mandag: Jeg er lige hjem kommet fra fertilitets klinikken, det var en lidt spøjs omgang. Sygeplejsken/eller hva hun nu var startede med at sige i dag vil jeg altså kun tage positive test. Så forklare jeg hende høfligt at så startede hun med den forkerte. Første gang hun stak fandt hun ingen åre men kom til at trække nålen for langt ud så jeg nu har et fint blåt mærke til minde. 2gang kom der ikke noget med ud og hun hentede en andet det viste sig at være den søde larborent, der havde ringet og fortalt mig om mine gode æg. Hun er bare super sød.(det var den anden nu også) Det lykkes for hende i første forsøg. Det er lidt sjovt at lukke dette forsøg af med hende. Den startende sygplejske blev hvis lidt flov over sin startende bemærkning. Da hun jo nu ikke havde taget min blod prøve.. Jeg tror jeg grinte hele vejen igennem. Det har taget mig 3½time at få taget en blod prøve da vejret ikke er så godt og der er lang vej der op.
Kl 1120 kom jeg igennem til klinikken, prøven var helt negativ øvøv, men det viste jeg jo godt.
Min veninde kom og det var bare kanon for så fik jeg lige vendt det hele med hende og jeg følte virkelig jeg havde fået fornyet kraft da hun gik.
Jeg fik efterfølgende rentgørings vanvid og rydden en masse op.
(Det første er skrevet lige efter jeg kom hjem fra klinikken, jeg have bare ikke overskud til at skrive det færdig, før nu.)
Jeg har til min egen store overraskelse været i godt humør, og haft overskud til meget.

Tirsdag. Min store niese var hammer syg så jeg kørte ind og passede den lille mens min søster kørte til lægen med hende. Det var heldigvis bare en virus.
Herefter kørte jeg ud og handle og skulle så til personale møde. Da jeg kom hjem havde jeg igen travlt da jeg skulle til kursus i brugen af airtrak. Det var et vildt godt kursus, men også vildt hårdt. Da vi var aktive i 3timer konstandt. Og jeg som normalt ingen kondi har, har jo slet ingen efter de sidste 14dage hvor jeg intet har måtte lave.
Da jeg kom hjem havde min kæreste en foruroligende nyhed, han kunne se der var nogen der havde gået rundt om vores hus. Hvor ubehageligt. Vi bor ude på landet så der kommer ikke så mange fordi. Og han kunne se personen bevist have gået uden om lyscensorene. Vi har ikke noget af værdig, men derfor er det da ikke rart hvis folk gennem roder ens hus og ting. Vi ved jo ikke om det er tyve som er ude og "kigge" på hus men hvem skulle det ellers være!

Onsdag: Dagen er jo kun lige begyndt og jeg har tusind ting jeg skal have ordnet. Jeg er lidt øm fra i går men mest i ryggen. Og selt ikke så meget som jeg troede.
Jeg har stadig ikke fået min mens jeg har ikke haft skyggen af noget siden søndag. Og jeg tror ikke jeg har blødt nok de få dage der var der ikke blod nok i det til. Jeg troede ellers gårs dagens idræt kunne få det frem men det ser det ikke ud til.

Ingen kommentarer: