tirsdag, marts 14, 2006

pause

Ja det er lidt underligt. Jeg føler mig underlig. Disse skift fra barnløs i behandling til barn barnløse er noget underligt noget. Jeg føler ikke mere det har så meget med et barn at gøre mere. Det er noget der skal gøres for at kunne leve resten af livet. En eksamen som resten afhænger af. Hvis man dumper skal den tages om og om igen til den beståes.
Jeg husker som et si, folk kan forklare mig noget og så snart de er stoppet med at snakke tænker jeg hva var det enelig de sagde. Jeg skriver alt ned og håber det kan hjælpe lidt. Overskuddet er gået fra at være vildt stort til at være lig nul.
Jeg har fået ordnet lidt idag, jeg har ordnet vores kørsel. Og fundet ud af hvordan jeg sørger for at få dem. Denne gang har jeg skrevet det ned, det glemte jeg sidst. Det er i grunden ikke så svært men det skal gøres. De 1500-1800kr er nu meget gode at have.

Hvis jeg roder lidt rundt er det simpelhen fordi, sådan er min hjerne lige for tiden.

Ingen kommentarer: