torsdag, marts 30, 2006

Underligt

Inden vil jeg skriver dette indlæg vil jeg sige at jeg føler mig pisse fej. Over for alle dem der vildt gerne vil igang med behandling og er blevet afvist.
Jeg vil også gerne starte igen. Men det er lidt med blandede følelser at jeg venter svar fra brædstrup. Det er I dag 25 dage side jeg fik taget min negative blodprøv. Og mit liv er endelig ved at køre lidt på skinner igen. Jeg er ved at få styr på mine tanker og mit eget psykiske velbefindende og jeg har ikke været syg fra arbejde i en lille mdr. Hvis vi bliver optaget går der kun 21 dage igen og jeg er tilbage på homoner.
Nu sidder nogen måske og tænker hvorfor venter I ikke bare en mdr med at melde jer til. Frygten for at vi ikke kommer i gang på denne side af sommerferie er alt for stor. Og jeg har det jo også blandet. Jeg tror rent faktisk jeg blive lidt ked af det hvis vi ikke kommer igang. Jeg føler jeg mister mit håb om et barn af syne og det kan jeg ikke overskue. Jeg ved nok ikke rigtig hva jeg håber på. Åh hvor jeg da hader disse dage med venten på at telefonen skal ringe.

Ingen kommentarer: