fredag, marts 03, 2006

Ikke klogere

I går aftes ved 18 tiden da jeg var på wc. Var wcpapiret rødt da jeg tørrede mig. Jeg blev hammer ked af det og kæresten og jeg havde en god snak og græd lidt sammen. Jeg har ikke blødt siden, til min egen store overraskelse for jeg troede det var det for denne gang. Jeg har her til morgen igen haft lidt brune prikker sammen med lidt flager. Men ikke mere end det.
Jeg tog en test inden jeg skulle på arbejde og den var negativ (det var en strib test fra apoteket). Da jeg ikke har sovet i nat og derfor har monster hovede pine fik jeg lov til at tage hjem fra arbejde, lidt efter jeg var kommet.
Jeg tog en test af dem jeg brugte i går og til min store overraskelse var den lidt mere tydelig end i går. Men stadig ikke tydelig nok til jeg tror noget som helst. Nu må vi se hva de næste dage bringer.
Jeg kan stadig ikke sove så nu sidder jeg her og har hammer hovedepine. Jeg har lagt i min seng i 1½time uden held. Jeg har besluttet mig for at prøve igen lidt senere. For sove bliver jeg nød til min krop har brug for det.

Ingen kommentarer: