onsdag, marts 22, 2006

forhåbenlig en god dag.

Jeg skal i dag på tur med min mor og min søster og hendes 2 små børn. Det bliver vildt hyggeligt. Vi skal på familie besøg og ud og hente nogle møbler til min søster.

For første gang i meget længe har jeg ikke lagt i sengen da jeg har været forkølet. Jeg er stadig lidt snottet men det er klart på retur.

Jeg har haft nogle gode dage på arbejde hvor jeg har følt at jeg har kunne bidrage med noget. Jeg føler også mere og mere at dette arbejde er noget jeg kan. Jeg har imens jeg var i behandling haft fornemmelsen af at jeg ikke duede til noget. Men kan for værd dag jeg arbejder, se mit egen potientale. Ikke at jeg mener jeg er nogen ekspret men jeg kan rent faktisk godt arbejde med dette. Jeg har fundet noget stillinger jeg skal have søgt, så det går da frem ad på denne front.

Der er jo stadig længe til mens, så der er ikke andet at gøre end at vente.

Ingen kommentarer: