torsdag, marts 02, 2006

Alt for nysgerig

Jeg tog allerede en test i går morges, men den var helt negativ. Her til morgen blev jeg meget overrasket da dagens test var med en meget svag skygge af en nr. 2 streg. Jeg ville som altid helst ikke sige det til nogen. Men viste godt at jeg skulle være sammen med min søster hele dage, så kan jeg jo ikke holde min kæft. Jeg skrev en sms til kæreste, som syntes jeg havde testet lidt fortidlig men også mente at det da gav håb.
Ja så fortalt jeg det hele vejen rundt. Nu var jeg jo begyndt. Min søster kunne også godt se stregen, min mor havde lidt svære ved det men det lykkes da til sidst.
Jeg ved godt, dette ikke betyder at jeg om 9mdr står med et barn. Men det betyder at måske måske. Jeg regner med at teste igen i morgen, og så må vi jo se.
Jeg har være på apoteket og købe 2 af de dyre test, så jeg kan prøve med dem også.

Da jeg kom hjem gik gassen lidt af den glad ballon, for dagens flager af Crinone var der lidt meget små brune prikker med. For nu går jeg og frygter mens er på vej alligevel.

Ingen kommentarer: