fredag, marts 10, 2006

gybby unger

Ja det er da godt at se det ikke er vores hus der har en forbandelse og ingen kan få børn her. hehe Vores gybbyer har i nat fået 10 nye unger. De er supersøde og så kan man godt se at dem vi fandt var nogle dage gamle.
Jeg har stadig ikke fået min mens, men er holdt op med at gå med bind, jeg tror ikke den kommer. Det der var sidste weekend var nok det.

Jeg har lige for tiden en masse babysitting hos familie og venner. Det er vildt hyggeligt, og jeg er ved at lære at jeg må sætte ekstra pris på andre folks børn. Og nyde deres opvækst, og være ekstra glad for at være moster og tante m.m. Jeg sætter utrolig meget pris på disse børn og er utrolig glad for dem, de erstatter barne ikke det store ønske jeg har om at få mit eget barn, hvor meget jeg end gerne ville have de skulle gøre det.
Hvem ved om det nogen siden lykkes at få et barn ud af dette. 2 forsøg er i mine øre ingenting. Jeg har det ligesom jeg har fået diagnosen kræft og skal igennem 2 store operationer, og så måske er jeg kræft fri. Jeg er ikke ked af det, der tager I fejl. Jeg er bare panisk angst for hva fremtiden bringer. Forførste gang er det jo ikke kun min kæreste der er noget galt med. Min krop er jo heller ikke med på ideen. Jeg har gået meget håbet om at have en krop der bare skulle se en sædcelle og så var den gravid. Men nej det var ikke sådan en jeg havde.

Ingen kommentarer: