søndag, marts 26, 2006

ingen søvn men masser af arbejde

Jeg har et problem, når min kæreste ikke er hjemme sover jeg vildt dårligt. Mit største problem er at jeg ikke kan lide at ligge mig til at sove så jeg ser en masse tv. Og sover så først når jeg ikke kan holde øjnene åbne. Det gør normalt vis ikke så meget, men det er altså noget pis når man skal på arbejde næste morgen. Jeg har totalt grød i øjnene lige nu. Jeg sov først kl 130 og så er det ovni købet skiftet til sommertid, så jeg får også en time mindre på den konto. Jeg skal på arbejde om lidt. Heldigvis er min kæreste komme hjem når jeg har fri. SÅ SKAL DER SOVES. hehe
Jeg trænger hårdt til fri. Jeg har endnu en gang fået bytte mine vagter så dumt at jeg ikke har holdt mine 2dage fri inden weekend vagten. Og jeg havde en ekstra lang vagt fredag. Jeg har fri i morgen og så har jeg en ekstra lang vagt igen tirsdag.
Nå nok brok fra mig. Jeg må nok heller se at komme på arbejde. Vi har et vildt hygge ligt program i dag med en af mine søde kollegaer.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Først da jeg læste dit indlæg gik det op for mig hvorfor jeg var lidt tidsforvirret ;) Tak for din hjælp - nu bliver det da i hvert tilfælde ikke mig der kommer for sent på arbejde i morgen. Tænk at den tids-skiftning kan komme bag på en gang på gang på gang!
Sov godt - PUK