fredag, marts 24, 2006

Links

Med stor hjælp fra amocca er det lykkes at få lavet liks på min side. Endnu en gang tusind tak for hjælpen. Det var svært og tog lang tid, men det hjælper når man skriver det rigtig sted.
Jeg bliver hvis aldrig en computer haj. Selv om min familie og arbejde gør som om jeg er ekspert. De er ikke klar over at alt bliver gennemført på ren og skær stædighed. Og en masse kloge mennesker omkring mig. På arbejde er jeg ved at lave nogle billede mapper, det har taget mig lang tid men nu tro jeg også jeg er ved at have styr på det. Både computeren her hjemme og på arbejde har dog store bide mærker.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Med stædighed kommer man langt! Jeg er selv selvlært udfra samme princip... I går sad jeg i maaaaaange timer med noget der stadigt ikke er lykkedes ;)
God fonøjelse med den videre læring!
PUK

Amocca sagde ...

tillykke med din nye færdighed :) det var slet ikke så svært da man fandt det rigtige sted, vel ;)

Amocca

Frøkenhat sagde ...

Tak for link. Har tilladt mig at gøre gengæld på min blog - der er i øvrigt også et punkt i dagens indlæg, som måske kunne interessere dig... ;-)