mandag, februar 27, 2006

tålmodighed.

Dette er klart ikke en af mine styrker. Jeg har igen haft lidt lyserødt sammen med mit Crinone det er ellers nogle dage siden sidst. Og jeg har hele dagen følt at nu kommer mens, men ind til nu er det bare gennemsigtig udflåd der kommer. Jeg har haft en enorm varme i underlivet, men kan jo bare skyldes bindet.
Jeg er i dag vokstet igen 2cm. Nu er jeg oppe på 7cm. siden jeg startede. Jeg syntes ellers min mave er skumpet ind men det var vist bare indbilsk.
Jeg har snakket med min søde veninde og hun fik mig ned på jorden igen, der skal hvis ingenting til at jeg køre mig op. Og tror nu er verden gået under og alt er forbi.
Jeg er stadig meget træt, især efter at have været på arbejde. Jeg kan ikke holde til så meget, men er nok fordi hjernen køre på overarbejde.

Ingen kommentarer: