fredag, marts 24, 2006

Drømme

Jeg drømte i nat at jeg vandt en bil, i en konkurence. Hvis jeg i dag møde sådan en konkurrence må jeg klart deltage. Underligt som ens drømme ændre sig. Jo mere tid jeg ligger i mellem mig og det sidste forsøg. Begynder mine drømme at handle om meget andet, end børn, graviditet, gravide maver m.m. Ikke at jeg opgiver den drøm, men jeg tror at hjernen mener der er større sansynlighed for at jeg vinder en bil. hehe
Jeg tænker stadig på graviditet som det sidste lige inden jeg sover så det har ikke ændret sig. Måske er mine tanker ikke så konstandte om emnet som de var der jeg var i behandling.

I går gjorde jeg noget for mig lidt vildt, jeg var hammer træt da jeg kom hjem fra arbejde. Og havde mega hovedpine. Der skal måske også lige siges at jeg havde haft travlt med at gøre rent og handle og ordne mange ting på arbejde. Nå men i stedet for at gå på hovede i seng som jeg i grunden havde mest lyst til, gik jeg ud i haven en ½time og kørte ind og handlede ind til aftensmad. Dette gav vildt meget energi til min egen store overraskelse.

Ingen kommentarer: