mandag, marts 27, 2006

Tagget???

Flere prøver, denne gang vil jeg se om jeg kan henvise til et link i teksen. Her er mit bidrag til staffetten. Jeg har ændret den lidt igen...

4 jobs jeg har haft:
Kantine assistent
Pædagog
Bagerlærling
1. assistent i Netto

4 film jeg kunne se igen:
Tøsefilm
Win a date with Tad Hamilton
Storbyens små mirakler
2 weeks notise
How to lose a gay in 10 days


Fire steder jeg har boet:
Brøndby
Odense
Haderselv
Tønder

Fire TV-shows jeg godt kan lide at se:
CSI
Extreme make-over: Home Edition
NCIS
Rejseholdet

Fire steder jeg har været på ferie:
Frankrig
Grækenland
Italien
England

Fire websites jeg besøger/bruger (dagligt):
tv2.dk
lfub.dk
krak.dk
google.dk

Fire favorit retter:
Hjemmelavet Pizza
Flæskesteg
Hjemmelavet Burger
Kortelletter i fad

4Fire bloggere jeg tagger:
Jeg tror desvære ikke jeg kender nogen der ikke allerede er blevet tagget. øvøv

1 kommentar:

Frøkenhat sagde ...

Fint link i teksten - nu kører det bare, hva'!