onsdag, marts 29, 2006

zzzzzzz

Sidder her og halv sover. Jeg har haft en enormt lang nat. Jeg har konstateret at skadestuerne ikke er blevet hurtigere. Det var I forbindelse med mit arbejde, så jeg fik da timer/løn for at sidde der. Men da jeg igen skulle møde på arbejde her til morgen kl 9. Jeg har lige fået fri for en ½time siden og sidder bare her og stener.
Det tog ca 2½time fra vi ankom til skadestuen til de havde konstateret at der ikke var noget alvorligt galt. Det meste af tiden sad vi bare og kiggede ikke fedt når kl er på den forkerte side af midnat. Jeg lå først i min seng ca kl 3.00
Men jeg har fået meget ros af min chef, så det hjælper da altid lidt. Men I dag har bare været vildt lang. Jeg har heldigvis weekend nu.
Jeg er forresten lige begyndt at bløde skal have ringet til brædstrup om lidt så må vi se hva de siger.

Ingen kommentarer: