tirsdag, februar 21, 2006

ligner en gravid

Det ender det nok med. Jeg er meget oppustet jeg har målt det til 5cm mere end normalt dvs. en cm mere end i får. Jeg er heldigvis ikke ved at overstimulere da jeg ikke har det skidt.
Jeg have i går lidt lyserøde flager, fagerne var resten af det creme jeg skal tage hver dag. Men efter en samtale med min klog veninde konstantere hun at det nok bare var kommet af en lille revne eller restet fra oplægningen. I dag har der intet været. Jeg har ondt i maven min ikke mere end jeg sagtens kan gå på arbejde. Jeg har de sidst to dage haft dårlig mave, jeg ved ikke halt hva det skyldes...

Jeg har det stadig meget underligt med at familie og venner gør som om jeg er allerede er gravid. Det kan godt være at jeg i princippet allerede er det men realiteten er at jeg er meget bange for at blive skuffet. Og i stedet for at glæder mig over at jeg endelig har fået lagt æg op, skal jeg bygge mig selv op til at klare en skuffelse. Andre har på duttet mig. Det jeg mener er at jeg i grunden ikke mente jeg var gravid da jeg gik fra sygehuset. Men igang med at glælde mig over mine 2æg i maven. Og at vi var kommet så langt. Men efter mange telefon samtaler med folk der sagde du er jo gravid, kunne jeg ikke glæde mig mere kun se men masse jeg kunne miste. Det var ikke fordi nogle gjorde dette i en ond mening, det er jo heller ikke altid nemt at se hva en person stærk påvirket af honomer gerne vil have man siger.

Ingen kommentarer: