torsdag, februar 23, 2006

vildt dårlig kondi

Ja jeg ved godt at motion er en by i rusland, men normalt skal der alligevel meget til jeg bliver forpustet. De sidste par dage er det da helt galt. Jeg puster og stønner og for kvalme og mave pine af ingen ting. Men jeg har da heldig vist ikke haft tynd mave i går aftens.
Vi var sammen med en stor del af sviger familien i år aftes og de ved intet om vores baby planer. Og jeg gider ikke skulle forklare mine nåle så jeg lod mit hår iretere mig hele aften.(havde det hængende)
Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, det var en halv stressende dag, hvor der var rigtig mange ting der skulle når. Lidt for mange kan jeg mærke nu hvor jeg har halv kvalme, og er hammertræt.
Jeg er til min egen store overraskelse ikke begyndt at tælle dage. Jeg tror det er fordi jeg godt kan lide dette med at lege pas på æggene. Jeg mangler noget at bruge alle disse mange homoner til, og jeg er ikke klar til at give det væk endnu og erstatte det med et håb om at blive gravid. Men det er vel en del af processen eller også er jeg bare ved at miste forstanden.

Ingen kommentarer: