lørdag, februar 18, 2006

Stadig spænding.

Jeg har lige som ikke for et afgørende svar jeg personlig kunne bruge. Til at berolige mig selv og tro på at der er et æg i morgen.
Omkring middag ringede en laborent fra fertilitetsklinikken. (Vente tiden havde været lang inden.) Ud af mine 13 æg var der 2 tilbage de var begge 4cellet. Og rigtig fine. Jeg ville jo helst have haft der var 4-5 stk så det ikke gjorde noget af nogle af dem døde i løbet af natten. Men jeg ved også godt at de ikke ville sige de var fine hvis de ikke er det og 4 cellet er rigtig godt. Jeg er bare panisk angst og det vil jeg være til i morgen.
Jeg spurte hende også om muligheden for at få lagt begge op hvis de begge overlever. Hun sagde at det skulle jeg snakke med lægen om og det gjorde man normalt ikke med min unge alder. Men men nu må vi se hva morgen dagen bringer.

Der er kun død en fisk i morges og ingen i løbet af dagen selv om vi har flyttet nogle af dem tilbage til det store arkvarie. Så det er da dejlig. Det vare et stykke tid inden vi må købe nye fisk. De skal være ordenlig raske. Dyre handleren mener de har været forkølet. Der er kun 20-30 fisk tilbage så det ser lidt tomt ud. Heldigvis har mange af mine baby fisk overlevet.

Ingen kommentarer: