lørdag, februar 25, 2006

sygdom eller homoner

Jeg vågende i går morges med de vildst mave smerter. Det var på ingen måde en smerte jeg kende. Senere forsvandt denne akute smerte og jeg havde meget ondt i min venstre æggestok. Jeg viste ikke om det var disse mange dages dårlig mave der nu var endt i en ordenlig omgang omgangsyge eller hva. Jeg besluttede mig for at melde mig syg. Jeg ringede også til fertilitets klinikken mest af alt for at sikre mig at det ikke var Crinone gelen som jeg tager hver morgen der er skyld i det. Sygeplejsken mente det nok evt. var omgang syge. På trods af jeg igen var vokset 2½cm mente hun ikke jeg er overstimuleret.(det mente jeg heller ikke selv, men rart at få det bekraftet.) Hun mente bare jeg skulle nøges med ristet brød og slappe af. Jeg sov meget af dagen men sidst på efter middagen, havde jeg det bedre. Og vi tog ind til mine forældre for at spise. Jeg spiste bare helt normalt da jeg var hammer sulten efter at have levet af lidt bolle en helt dag. Jeg fik igen denne mave krampe hen på aften men have ikke tynd mave, så klart fremskridt.
I dag har jeg haft det godt, jeg har igen været hammer træt. Jeg har før i tiden lidt meget af træthed dette stoppede da jeg startede på gravitamin så det har nok været vitamin mangel. Det er ikke den samme træthed jeg har nu jeg er bare hammer søvning og træt i hele kroppen som om jeg ikke har sovet hele natten. Vi lå og så god film i går aften og jeg var så træt at jeg ikke så slutning.(dette sker normalt aldrig, især ikke når det er noget jeg gerne vil se.) Men 11timer søvn + 3-4 i løbet af dagen var ikke nok. Jeg har igen fået næsten 11 timer så jeg fatter ikke hva min krop vil med mere søvn.
Jeg har heldigvis ikke så meget mave pine i dag min venstre æggestok brokker sig lidt men ellers kun lidt ondt.
Vis I syntes jeg skriver meget om sygdom, er det ikke kun fordi jeg er skabs hypokonder, men også fordi, jeg gerne vil gennem disse tanker og symtomer, hvis dette forsøg ikke lykkes og vi skal igennem alt dette igen, så er det rart at vide hvordan min krop reagere. Og hva der er hva.
Jeg ved ikke rigtig hva jeg skal tro længere for alle mine symtomer kan betyde begge dele fortæller folk mig. Inde i mit hovede skal jeg i hvert fald nå til næste weekend før jeg tør have et lille håb. Sidste gang fik jeg jo mens dag 10 efter hva der ville havde været oplægningsdagen. dvs. på tirsdag. Er på dag 7 i dag.

Ingen kommentarer: