søndag, februar 19, 2006

2 flotte æg

Vi kom igen fortidlig op på fertilitets klinikken. Der var 3 andre par der ventede sammen med os. Efter at de to første par var gået. Kom overlægen ind og fortalt at der var æg til begge par, og at larboratoriet ikke helt var færdige.
Da vi kom ind på stuen fik vi at vide at vi gerne måtte få begge vores flotte æg op. Det gik nemt og smerte frit. Da de kom op hold vi lige en lille pause til positive tanker hehe.
Så var det andet pars tur og vi fik lov at vente lidt inden sygeplejske kom. Tiden blev brugt på at ringe til min veninde og mine forældre. Og så fik vi lige lidt at drikke, jeg havde ikke drukket inden da jeg godt ville have fuld blære men ikke for fuld. Så det var dejligt.
Sygeplejsken kom og fortalte om det gele jeg skulle have med hjem, og bruge hver dag. Jeg skal op og have taget en blod prøve den 6/3 om 15 dage....
Vi fik også at vide hvordan det var gået med mine æg, ud af de 13 jeg fik taget ud var 10 glas æg og 3 var der blevet icsi på. Så det var da super flot at jeg havde 2 8cellet æg at ligge op 3dage senere. Der var en fragment i det ene æg, det kunne jeg i grunden godt se da jeg blev vist æggene. Der var ligesom en meget lille smule bobler ved de 8celler. Det andet æg havde overhovede ingen fragmentering. Så det var bare et super æg. Kæresten sæd kvalitet var vildt god. 7,5 mill oprenset. Den plejer at lille meget under 1mill oprenset.

Min familie og venner gør som om jeg allerede er gravid det kan jeg ikke forholde mig til. Jeg er selvføgelig glad men tager ikke dette som en garenti for at jeg om 9 mdr. står med 1 eller 2 børn. Ja for i pricippet kan det godt blive tvillinger med 2æg.....

Ingen kommentarer: